Tämmöinen ikäisekseen aika siisti auto olis ylimääräisenä. Volkkarin kone lisensoitu Chryslerin Sebring malliin. Pitäs olla vähä ruokainen ainakin volkkareissa matka ajussa 5-6 kulkea hyvinkin. Kaveri tuumi että alta 5 litraa söi kyseinen kone matka ajussa volkkarissa. 6 vaihteinen manuaali. Mittari valot pimeenä . No mittari etsin löytyiskö jostain toimivaa tai tilataan tähän uudet piiri sarjat ja vien kaverille korjattavaksi tai johonkin osaavaan huoltoo. 220 tkm ajettu. Täydellinen huoltokirja, pino kuitteja mm kaikki iskarit eteen ja taakse uusittu vajaan kahden vuoden sisällä, tuulilasi uusittu, ei kiven hakkaamia. Kaikin puolin ehjä sisusta ja jos vika pitää luettella mitä nyt löytänyt niin vänkärin puolen takaovesta puuttuu ohut lista. En huomannut sitä kuin vasta vahatessa itsekään. Ajuilleen auto +9 ja kyyti +9 tasoo. Kannattaa koeajaa ehottomasti jos haluu tasokkaasti liikkkua a paikasta b. Puh 050 3211969 voi kysellä lisää ja hinta nyt 2800 euroa.

Löytyy alta uudet nastarenkaat ja kesä renkaat omilla aluilla.

Minulla uusi auto ajussa ja manuaalivaihteista autoo ei paljon proteesi polvella poljeta. Tulee vanhemmalta herrasmieheltä ja se ilmeisesti auton toinen omistaja. Huollot tehty ajallaan ja viime viikollako oli 830 euron kytkin ja vauhtipyörä remontti tehty. Sehän vw konsernissa yleensä joka 200 tkm kohdalla.Tällä passaa työmatkaa losotella ja jenkkimäinen kyyti kuten isommissakin autoissa. Iskunvaimentimet eteen ja taakse uusiuttu, ilmamäärä mittari, tuuli lasi joku vuosi sitten, säännöllisesti huollettu jne.


Tässä linkkiä facebook sivulle autoon.

Trafin sivulta tietoja.

Päästötaso 70/220/ETY - 2003/76B
Dieselöljy Kulutus maantieajossa (l/100km) 5,1
Kulutus kaupunkiajossa (l/100km) 8,2

Yhdistetty kulutus (l/100km) 6,2 litraa

Ei pitäs paljoo kuluttuu. Mittaristo on korjattavana valot ei toiminut ja mikropiirejä tilattu kiinasta lentopostina. Tarjouksia saa tehdä autosta ja käykää katsomassa ja ajamassa. Tämän kuntoista autoa ei tuon ikäiseksi joka päivä vastaan tule. Automaatti olisin pitäsin itsellä, mut jäykällä proteesi polvella kun ei kytkintä paljoa paineta.


Lehdessä testissä 2.0 diesel Chrysler